Хустська спецшкола інтернат

Метою психологічного супроводу п’ятикласників  є створення умов для оптимізації особистісного розвитку та адаптації учнів до середньої ланки навчання, підвищення психологічної стійкості.

Корекційні заняття  спрямовані на досягнення наступних завдань:

  • формування психологічної культури п'ятикласників, уміння розвивати і використовувати внутрішні ресурси для розв'язання життєвих проблем;
  • розвиток навичок спілкування та взаємодії у групі;
  • сприяння згуртованості групи;
  • розвиток емоційної саморегуляції;
  • зниження рівня тривожності та страху;
  • формування позитивної самооцінки;
  • формування вміння долати труднощі, досягати успіху.

 

На заняттях із адаптації п'ятикласників до умов середньої школи використовуємо групову форму роботи. З точки зору психологічних результатів вона є найефективнішою, дозволяє застосовувати психотехніки, спрямовані на згуртування та організаційний розвиток класного колективу.

 

Методична робота

Реабілітаційна робота

Сторінка психолога

Виховна робота