Метою психологічного супроводу п’ятикласників є створення умов для оптимізації особистісного розвитку та адаптації учнів до середньої ланки навчання, підвищення психологічної стійкості.
Корекційні заняття спрямовані на досягнення наступних завдань:
- формування психологічної культури п'ятикласників, уміння розвивати і використовувати внутрішні ресурси для розв'язання життєвих проблем;
- розвиток навичок спілкування та взаємодії у групі;
- сприяння згуртованості групи;
- розвиток емоційної саморегуляції;
- зниження рівня тривожності та страху;
- формування позитивної самооцінки;
- формування вміння долати труднощі, досягати успіху.
На заняттях із адаптації п'ятикласників до умов середньої школи використовуємо групову форму роботи. З точки зору психологічних результатів вона є найефективнішою, дозволяє застосовувати психотехніки, спрямовані на згуртування та організаційний розвиток класного колективу.