Хустська спецшкола інтернат

Семінар для педагогів пройшов в доброзичливій , цікавій атмосфері. Вчитель-дефектолог Лучка В.Ю. підготувала презентацію з відеороликами учнів, показала присутнім  підготовчі вправи, прийоми та методи постановки даних звуків. Віталіна Юріївна нагадала присутнім, що все це робиться перед дзеркалом, в якому дитина бачить своє обличчя і обличчя педагога. Користуючись слухом, зором, тактильно-вібраційними відчуттями, дитина сприймає звучання та артикуляцію фонем, намагається відтворити потрібні рухи мовленнєвих органів та вірний акустичний образ.

Хочеться підкреслити, що яким би способом, ми не ставили звук, слід дбати про те, щоб він (цей звук) відразу звучав у складі (ла, ва, фу...), бо при постановці ізольованого звука часто буває важко перейти до вимови його у складі та слові.

Наприкінці семінару вчителі жваво ділилися своїм досвідом роботи з постановки та автоматизації звуків.

Методична робота

Реабілітаційна робота

Сторінка психолога

Виховна робота