Хустська спецшкола інтернат

 

 

У 2019-2020 навчальному році управління школою було спрямовано на здійснення державної політики у галузі освіти, створення належних умов для навчання і виховання учнів з порушеннями слуху, удосконалення змісту навчально-виховного процесу, впровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей і підлітків.

У соціальній мережі Facebook створено сторінку, на якій висвітлюються важливі події з життя нашої школи.

У поточному навчальному році завдяки старанним зусиллям всього педагогічного колективу в школу було залучено 13 дітей з порушеннями слуху. Протягом року навчалося 104 учнів, що на 7 учнів більше минулорічного показника.

 

Нові кабінети

Згідно Положення про спеціальну школу всі корекційно-розвиткові (індивідуальні та групові) заняття проводилися педагогічними працівниками у другій половині дня. У зв'язку з цим у школі виникла потреба у відкритті нових кабінетів для індивідуальної роботи.

Тому  в школі було обладнано 2 додаткові  кабінети для індивідуальної роботи з розвитку слухового сприймання та формування вимови. Кабінети затишні, облаштовані комп'ютерами та необхідними методичними матеріалами. Адже для дітей з порушеннями слуху особливе значення мають спеціальні індивідуальні заняття, метою яких є посилення слухового компонента під час слухового сприймання усного мовлення оточуючих, оволодіння засобами спілкування в умовах зниженого слуху.

 

СПАРТАКІАДА «ПОВІР У СЕБЕ»

8 жовтня в м. Мукачеві учні нашої школи взяли участь у першості області та спартакіаді «Повір у себе» з легкої атлетики серед спортсменів з інвалідністю. Близько 70 спортсменів з Ужгорода, Мукачева, Рахова, Хуста, смт. Буштина, спеціальних шкіл-інтернатів виборювали право представляти Закарпаття на Всеукраїнських змаганнях у 2020 році.

Серед спортсменів  з порушеннями слуху учні школи виступили вдало. З усіх дисциплін легкої атлетики зайняли призові місця. У старшій віковій категорії  Юсько М. посів І місце (біг на 100 м.), І місце (стрибки у довжину), Гуцуляк Х. - І місце (біг на 100 м.), І місце (стрибки у довжину); у молодшій віковій категорії  Мадярій І. виборола І місце (біг на 60м.), І місце (метання м’яча), І місце (стрибки у довжину), Молнар І. -  І місце (біг на 60 м.),

Харбака  М. – І місце (біг на 100 м.), І місце (стрибки у довжину), І місце (метання малого м’яча на дальність).

 

УЧАСТЬ  У КУБКУ УКРАЇНИ - 2019 З ВОЛЕЙБОЛУ

У м. Києві з 3 по 7 грудня 2019 року відбувся Кубок України з волейболу серед  спортсменів з порушеннями слуху (чоловіки, жінки).

Згідно з регламентом змагань у Кубку брали участь жіночі команди, які посіли 1-4 місця чемпіонату України (Закарпатська обл., Одеська обл., Тернопільська обл. та м.Київ). Вихованки нашої школи (Савинець Б., Шутко С., Маргітич А., Яворська Д., Кость Т., Костяк А., Луцанич Г.)  вибороли

ІІ загальнокомандне місце.

ПІДСУМКИ ЧЕМПІОНТУ УКРАЇНИ - 2020 З ВОЛЕЙБОЛУ U21

(ЖІНКИ)

 

З 8 по 12 лютого відбувcя чемпіонат України U21 з волейболу серед глухих юніорок. Учениці нашої школи (Яворська Д., Савинець Б., Костяк А., Луцанич Г., Маргітич А.,) входили до складу збірної Закарпатської області і посіли І загальнокомандне місце.

ТВОРЧІ ДОСЯГНЕННЯ ЮНИХ УМІЛЬЦІВ

          З березня по травень 2020 року у Закарпатському обласному палаці дитячої та юнацької творчості ”ПАДІЮН”  пройшла виставка ”Знай і люби свій рідний край”, в якій були представлені роботи учнів нашої школи.

За підсумкуми виставки нагороджено:

- дипломом  І ступеня    учениць 10-го класу Зайцеву Валерію та Грицько Ольгу (робота ”Зимові квіти”);

- дипломом ІІ ступеня учня 10 класу Тафійчука Олександра  (робота ”Пташина родина”);

- дипломом ІІ ступеня учиниці Цимботу Іванну  (робота ”Криска-Лариска”);

- дипломом ІІІ ступеня  ученицю 10 класу Ромочівську Олесю (робота ”Сільський пейзаж”).

Навіть в умовах карантину учні та педагоги школи старанно готувалися до Шостого обласного фестивалю-конкурсу ”Воскресни, писанко!”. Для участі у конкурсі було відправлено більше 60 фотоматеріалів робіт для розміщення їх на сайті департаменту освіти і науки Закарпатської облдержадміністрації. Вишуканість робіт вихованців школи відмічено у статті Хустської районної газети ”Вісник Хустщини”.

ЗАКІНЧЕННЯ 2019-2020 НАЧАЛЬНОГО РОКУ

За період карантину, з 12 березня по 29 травня 2020 року, навчання учнів здійснювалось у дистанційній формі. Були створенні групи по класах у месенджері Viber. Згідно індивідуального плану роботи під час карантину, складеного відповідно календарно- тематичного планування та педагогічного навантаження, вчителі та вихователі проводили моніторинг захворюваності учнів, розробку та розміщення у мережі Viber завдань та аудіо- відеосупроводу пояснення навчального матеріалу, індивідуальні консультації для батьків, здійснювали перевірку завдань, а також стежили за умовами проживання учнів вдома. Педагоги у своїй щоденній роботі дотримувались вимог та рекомендацій МОН України та департаменту освіти і науки Закарпатської облдержадміністрації щодо навчання дітей в умовах дистанційного навчання, використовували різні платформи та сайти , доступні для дітей з порушеннями слуху, працювали над самоосвітою. Дистанційно пройшли курси підвищення кваліфікації при Закарпатському ІППО 35 педагогів школи.

Згідно річного оцінювання та рішення педагогічної ради всіх учнів 1-11 класів переведенно до наступних класів, випущено зі школи 7 учнів 12 класу та видано їм атестати про повну загальну середню освіту.

ПІДГОТОВКА ШКОЛИ ДО НОВОГО 2020-2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

 

1.На шкільному сайті розміщено оголошення про набір учнів до школи.

2.Розроблено проекти річного плану роботи та освітньої програми навчального закладу.

3.Затверджено план зміцнення матеріально-технічної бази та підготовки школи до роботи в осінньо-зимовий період.

4.На даний час проведено поточний ремонт приміщень шкільної їдальні, кухні та підсобних кімнат.

5.Проведено санітарну побілку шкільних вбиралень.

6.На завершальному етапі будівництво і запуск нової котельні.

7.Проведено заміну центральної траси водогону.

8.Всі класні приміщення, кабінети, майстерні, спальні кімнати прибрано і готові до початку навчального року.

9.Розроблено попередній проект педагогічного навантаження вчителів та вихователів.

10.Проведено під’єднання шкільного ізолятора до центрального опалення.

11.Придбано необхідну методичну літературу, наочність, комп’ютерну техніку та канцтовари для кабінетів і класів.

12.30 червня з усіма педагогами-пенсіонерами, згідно заяв, укладені строкові договори (контракти).

13.Школа станом на 1 липня 2020 року фінансових боргів не має.

Методична робота

Реабілітаційна робота

Сторінка психолога

Виховна робота