Хустська спецшкола інтернат

Психологом школи впроваджено профілактичну програму «Ми та конфлікт».Мета програми: формування навичок безконфліктного спілкування та підготовка медіаторів серед учнів. Завдання програми:

- сформувати в учнів уявлення про конфлікт, його структуру, причини та джерела;

- сформувати навички аналізу та самоаналізу в різних ситуаціях;

- розвинути навички усвідомлення свого емоційного стану;

- сформувати вміння знаходити конструктивні рішення з конфліктної ситуації;

- ознайомити учнів з роботою «гарячих ліній»;

- опрацювати питання булінгу в шкільному середовищі;

- ознайомити учнів з процедурою медіації;

19 вересня було проведено перше заняття на тему: «Конфлікт – це погано?», мета якого- згуртувати колектив на позитивну співпрацю, скласти правила роботи групи, вислухати очікування учасників тренінгу та ознайомитись з основами конфліктології.

Підведення підсумків відбулось за допомогою мозкового штурму : «А чи завжди конфлікт – це погано?». Учні зрозуміли, що конфлікти слід розглядати з декількох сторін. Конфлікт є важливим сигналом того, що дещо не в порядку і має бути змінено. Це шанс для розвитку і поліпшення взаємних відносин.

Учасники тренінгу активно брали участь у психологічних вправах, мозкових штурмах та дискусіях – відбувся перший обмін думками майбутніх медіаторів.

Методична робота

Реабілітаційна робота

Сторінка психолога

Виховна робота