Хустська спецшкола інтернат

29.09. в школі був проведений теоретичний  семінар для вихователів

( молодих спеціалістів) на  тему «Дотримання фонетичного  режиму  у школі для дітей з порушеннями слуху».

На семінарі розглядалися такі питання:

– фонетична зарядка, мовленнєва хвилинка;

– робота над вимовою в процесі самопідготовки учнів і при проведенні різних видів позакласних заходів;

– робота над вимовою в ході виконання режимних моментів і використання різних життєвих ситуацій;

– спеціально організоване спілкування з чуючими людьми;

– підготовка до шкільних свят та участь у них.

Вихователі жваво обговорювали можливість і необхідність використання мовленнєвих карток  у  різних режимних моментах , які виникають під час виховного процесу: у спальні, в їдальні, у бібліотеці, у дворі, у парку, на спортивному  майданчику, в актовій залі і т.д.

Вчитель-дефектолог Віталіна Юріївна наголосила , що забезпечення ефективності корекційної роботи з розвитку мовлення учнів досягається шляхом дотримання слухомовленнєвого режиму, спільних зусиль усіх, без винятку, педагогічних працівників, батьків та  учнів школи.

Методична робота

Реабілітаційна робота

Сторінка психолога

Виховна робота