Хустська спецшкола інтернат

Ні для кого не секрет, що в нашій школі уже більше 5-ти років, щоп'ятниці проходять семінари з української жестової мови, які запровадила заступник з навчальної роботи, вчитель УЖМ та сурдоперекладач Вучкан М. В. Вчителі, вихователі та учні - старшокласники приходять після уроків, щоб навчитись, вдосконалити та глибше зрозуміти цю надзвичайно цікаву мову рук, мову серця, мову жестів та символів. Основну інформацію ми черпаємо на сайті www.spreadthesign.com., але живе спілкування, навчання та обмін досвідом відбувається саме на наших семінарах. Це справжня лабораторія жестової мови. Тут ведуться цікаві дослідження, аналіз походження жесту, виникають жваві диспути, суперечки в яких, як відомо, народжується істина. За ці роки ми пройшли всі найважливіші розділи та теми, як повинен знати кожний педагог нашого профілю. Ми виконали плідну роботу, яка трималася на нашому щирому захопленні УЖМ, ентузіазмі та прагненні розібратися, вдосконалитись та зрозуміти. І ця робота вже дала свої плоди. Найвищою нагородою була репліка учнів на адресу вчительки хімії Шутко Н. М. про те, що з кожним разом подача нового матеріалу для них стає зрозумілішою і легшою. Це результат білінгвального методу викладання, тобто співіснування і взаємодії двох мов, словесної та жестової, у межах одного мовного колективу. Вчені зазначили, що саме бiлiнгвальний метод навчання дозволяє зняти комунікативні бар'єри між учителем та учнем, створює можливість для спонтанного спілкування, забезпечує високу якість засвоєння знань з навчальних предметів та встановлює довірливі відносини між комунікантами.

"Вчитися УЖМ можна і треба все життя тому, що вона, як і всі інші мови розвивається, збагачується та урізноманітнюється, допомагаючи дітям з вадами слуху навчатися в школі, правильно сприймати сучасний світ", такої думки дотримується керівник семінару з УЖМ, вчителька Брикун Вікторія Олексанрівна. 

Методична робота

Реабілітаційна робота

Сторінка психолога

Виховна робота